Til april 2021 forsøger vi igen at planlægge Førerstævne på Ungdomsøen! I år bliver temaet MOD – de seneste år har det været Ansvar og respekt.
Vi søger 4-5 frivillige, som vil være med i planlægningen af et fantastisk Førerstævne i enestående rammer.
Projektgruppens opgaver består af:
- Gøre noget så halv-kedeligt som en generalforsamling til Baptistspejdernes fedeste event. Vi både skal have spændende oplevelser, og vi skal beslutte, hvordan vores korps skal se ud i fremtiden.
- Være med til at sætte de bedste rammer for Førerstævnet. Det betyder, at gruppen planlægger festaften, sørger for at teknikken spiller, arrangerer en andagt og planlægning af andre aktiviteter.
- Sekretariatsarbejde før, under og efter Førerstævnet:
- Inden Førerstævnet indebærer det økonomi, tilmelding og invitation
- Under Førerstævnet indebærer det indtjekning af deltagere og overblik over stemmeberettigede
- Efter Førerstævnet ligger opgaven med evaluering
- Logistik-arbejde som indebærer planlægning i samarbejde med “Øen,” alt praktisk ift. transport, forplejning, overnatning, oppyntning osv.
- Teknik-arbejde som indebærer at sørge for teknikteam og muligvis for streaming af Førerstævnet
- Finde hjælpere til de opgaver, som projektgruppen ikke selv kan løse på Førerstævnet.
Til projektgruppen skal vi både bruge nogle kreative og idérige medlemmer, og nogle medlemmer som er gode til planlægning og struktur.
Vi forventer, at projektgruppens medlemmer deltager på Førerstævnet 16.-18. april 2021.
Projektgruppen vil bestå af en formand og 3-4 medhjælpere. Man kan enten ansøge om at være formand for udvalget, og selv nedsætte sin projektgruppe, eller ansøge om at blive en del af projektgruppen, og så nedsætter KR-projektgruppen og formand.
Projektgruppen vil have et tæt samarbejde med Korpsrådets styregruppe for PR (Maiken Gammelmark Pedersen, Sanne Lund Sørensen og Sarah Basnov).
Projektgruppen vil også have mulighed for at kunne besøge Ungdomsøen forud for Førerstævnet ifm. planlægningen.
Lyder det som en opgave for dig, så send en mail til pr@dbs.dk senest søndag d. 15. november. Hvis du vil høre mere om opgaven, er du også velkommen til uformelt at skrive til pr@dbs.dk eller kontakte til Sanne Lund Sørensen (sanne@dbs.dk / 61 69 69 16).