Øksedal skal igen være fyldt med spejdere til sommer.
I uge 27 (3. – 10. juli) mødes vi til Centerlejr på Øksedal. Centerlejrgruppen er ved at planlægge en fantastisk lejr, hvor vi igen kan mødes sammen omkring lejrbålet.
Vi håber, at DU vil være med, når vi skal fejre, at spejderarbejdet er i gang igen, og at vi kan nyde fællesskabet med hinanden.
Hvad med Corona?
Vi kender ikke de restriktioner, som vil være gældende, når vi skal mødes. Derfor kan vi ikke sige præcis, hvordan lejren kommer til at være. Vi følger naturligvis alle restriktioner, som gælder for arrangementer som vores til den tid.